Egyébként sem a legkönnyebb dolog, hogy nevet válasszunk a születendő gyerekünknek, de ezt most az Y-generáció (a 80-as 90-es években születettek) még jobban megbonyolítja a Mirror cikke szerint.
Eddig az ember felcsapta az utónév-határozót, megnézte a legdivatosabb neveket, átgondolta, melyik rokonának a nevét adná esetleg az újszülöttnek.
Most a fiatalok viszont már
A GoDaddy felmérése szerint az Y-generációs szülők 20 százaléka készített a babájának honlapot, ezeknek a 79 százaléka olyan nevet adott a gyereknek, amely néven még nem létezett domain cím.
18 százalékuk pedig gondolkozik rajta, hogy készítsen weblapot az utódjának. A fő okuk erre, hogy későbbiekben munkakereséshez vagy egyetemi évek során hasznos lehet még a gyereknek. És az is előfordulhat, hogy a közösségi oldalak népszerűsége leáldozik, míg a személyes weboldalaké növekedni fog, legalábbis a megkérdezettek egy része szerint.
A kutatásban ezer Y-generációs (24 és 38 év közötti) szülőt kérdeztek meg. Összehasonlították az eredményt egy korábbi, X-generációsokkal (39 és 53 év közöttiekkel) készített felméréssel is. Az Y-generációsok körében 48 százalék válaszolta azt, hogy fontos, hogy a gyerekük életük hajnalán is jelen legyenek online, ezzel szemben az X-generációsok közül csak 27 százalék gondolta így.
Kiemelt kép: Thinkstock