Egészen 2018-ig kellett várnunk rá, de végre ez a pillanat is eljött: hónaljszőrös nők reklámoznak egy borotvamárkát. Az amerikai székhelyű Billie a márka Twitter-oldalán jelentette be a nagyszerű hírt, amiről először a Guardian számolt be.
For more than 100 years, women’s razor brands haven’t shown women’s body hair… until now. Introducing Project Body Hair. A celebration of body hair, wherever it is or isn’t. See more: https://t.co/UdKKQApFoF. pic.twitter.com/Aj4CNTtdHQ
— Billie (@billiebody) June 26, 2018
Több mint száz éven keresztül a női borotvamárkák nem mutattak női testszőrt, egészen eddig
– írták a bejegyzéshez, majd hozzátették, hogy ez a testszőr ünneplése.
A márka egyik társalapítója, Georgina Gooley a Guardinnak adott interjújában azt is elárulta, hogy szerintük csakis simára borotvált lábakat mutogatni elavult dolog, illetve borotválkozni is egy választás, egyáltalán nem kötelező.
Ez a te szőröd és senkinek nem kellene megmondani, hogy mit tegyél vele és mit ne. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy egy olyan kampányt indíthatunk el, ami segít majd normalizálni a testszőr kérdését, valamint megváltoztatni azt az egydimenziós képet, amiben a nőket ábrázolják
– tette hozzá a Billie egyik alapítója.
(Kiemelt kép: Mark Mainz/Getty Images)