Szórakozás

Szabó Zsófit arcon ütötte a valóság

Szabó Zsófi nemrég rákeresett a mekis salátákra, azóta pedig a technika az életére tört. „Ez annyira ijesztő” – írta.

A tévés egy Instagram-sztorit posztolt, amiből kiderül:

  • rákeresett arra, hogy milyen mekis saláták léteznek;
  • azóta az Instagram az új salátákról szóló reklámokat tolja az arcába.

Szabó felteszi a költői kérdést:

ha fűnyírókra keresek, akkor holnap OBI és Praktiker-reklámokat látok majd?

Hogy segítsünk

Röviden: igen. A közösségi médiás, illetve a Google-ben található reklámok ugyanis nézik a böngészési előzményeinket, hogy miket lájkolunk, mire kattintunk rá, ennek megfelelően pedig igyekszik személyre szabni a nekünk dobott hirdetéseket. Ezért van például az, hogy ha rákeresünk arra, hogy Párizs, akkor jó eséllyel utána napokig szállásfoglaló oldalak vagy légitársaságok hirdetéseit látjuk.

Ez amúgy jó ám, ugyanis gondoljunk bele, mennyire rontana az élvezeti értéken, hogy kisvárosi ausztrál tehenészek termékeit kínálná nekünk az Instagram, vagy 0-24 hívható oregoni villanyszerelőket dobálna.

Ha Szabó Zsófi többé nem szeretne rettegni és szabadulna a salátáktól, vagy arra kíváncsi, hogy miket tud még róla például a Facebook, akkor itt megnézheti.

Ezzel a trükkel kevésbé idegesítők a facebookos hirdetések
A szponzorált posztokat előnyünkre is fordíthatjuk. Mutatjuk, hogyan!
Fotó: Instagram/Szabó Zsófi

Kiemelt kép: Instagram/Szabó Zsófi

Ajánlott videó

Olvasói sztorik