Élete egyik nagy álmának beteljesüléseként élte meg Szabó Zsófi, amikor tavaly tavasszal bevezette saját ruhamárkáját, a Carnute-öt. A cég azonban csak két kollekciót – egy tavaszit és egy nyárit – ért meg, azóta viszont semmit sem hallani felőle. A műsorvezető most elárulta, hogy miért került parkolópályára a vállalkozás.
Valóban felfüggesztettük a gyártást egy időre. A tavaly nyári Nyerő Páros forgatása, az esküvőszervezés és a későbbi Playback Párbaj felvételei miatt nem volt időm vele foglalkozni. Zsoltival is főleg Budapesten tartózkodunk mostanában, ez is megnehezítette a szervezést. De ami még nagyobb probléma, hogy nem találtunk olyan varrónőt, varrodát, ahol folyamatosan, állandó magas minőségben tudtak volna nekünk dolgozni
– magyarázta a Borsnak Szabó Zsófi, aki a három milliós alaptőkével indított céget még nem adta fel.
Már vannak terveim egy új kollekcióra, de most elsősorban a tévés feladataimra koncentrálok. A márkának egyébként jó volt a fogadtatása, majdnem az összes darab elfogyott. A Carnute és a köré épített brand nem veszett el, sőt igen hamar lett erős márka. Így ha lesz új kollekciónk, szerintem az is hamar el fog kelni.