Valószínűleg Stella Bulochnikov neve sokaknak nem egyáltalán nem ismerős, annyit viszont fontos tudni róla, hogy több mint egy éve ő intézi Carey ügyeit. A nővel állítólag elég nehéz együtt dolgozni, Perez Hilton egyik cikkében például fel is sorolja, hogy kik azok, akik elhagyták a stábot miatta.
Távozott például a csapatból Michael Kane üzleti menedzser, Connie Filippello, az énekesnő nemzetközi publicistája, Chris Chambers, a belföldi publicistája, a turnéját szervező Michael Richardson, az utazásait szervező Gaylin Winkler és Wilfredo Rosado is, aki stylistként dolgozott Carey mellett, és aki az eljegyzési gyűrűjét is tervezte.
Jól mutatja a helyzet komolyságát az a nyilatkozat is, amit az egyik közeli forrás adott a PageSixnek:
Úgy néz ki, Mariah egy vadidegenre bízta az ügyei rendezését. Nagyon nehéz Stellával együtt dolgozni, ráadásul Mariah nem is érti, mi folyik körülötte, mert neki egy teljesen más arcát mutatja. Olyan emberek hagyták el, akik hűségesek, és 20 évig vele dolgoztak.
Visszatérve az újévi produkcióra, Carey annyit írt róla a Twitteren, hogy szar ügy.
Shit happens 😩 Have a happy and healthy new year everybody!🎉 Here’s to making more headlines in 2017 😂 pic.twitter.com/0Td8se57jr
— Mariah Carey (@MariahCarey) January 1, 2017
Ezután mentek a találgatások, vajon mi okozhatta a bajt – legtöbbször a fülest hozták fel, ami miatt Carey nem hallotta a saját zenéjét. A Billboardhoz viszont eljutott a menedzser közleménye, aki részletesen beszélt az eseményről.
Direkt elmondtuk már tíz perccel a kezdés előtt a rendezőknek, hogy a fülesek nem működnek. Erre ők kicserélték bennük az elemeket, de négy perccel az előadás előtt még mindig nem működtek. Azt ígérték, élesben nem lesz gond velük. Naná, hogy lett!
Kiderült az is, hogy a előadás után Bulochnikov felhívta Mark Shimmelt (aki a rendezvényt szervező cégnél dolgozik), majd nemes egyszerűséggel azt kérdezte tőle,
Itt meg mi a franc történt?!
Shimmel visszahívást ígért, és nem sokkal később jelentkezett is. Elmondta, valóban a fülesekkel volt gond, és felajánlotta, hogy adjanak ki közösen egy közleményt, amit a menedzser elutasított. A nő azt is elmondta, azért is durva udvariatlanság, amit okoztak, mert Carey a telelését szakította meg a show kedvéért.
Megszólalt a cég is
A dologban legszebb az is, hogy a szervező Dick Clark Productions is megszólalt, akik elmondták
Jó, de akkor kik azok?
A Billboardot sem hagyta nyugodni a kérdés, ezért több emberrel is beszéltek, így kiderült: az, hogy a fülesek rosszak voltak, Carey technikus csapatának a hibája, ugyanis rossz frekvenciára állították be őket.
Miért nem kapcsolták el Carey-t?
Ez is jó kérdés. Szintén egy forrás szerint lehetett volna reklámot adni az énekesnő égése helyett, vagy kapcsolhatták volna a műsorvezető Ryan Seacrestet is, viszont egy ilyen vállalkozás elég kockázatos akkor, amikor a művész a hatperces előadásának második percénél jár.
Az orosz diktátor
A Bulochnikovval készült interjúból elég sok dolog kiderül, többek között például az, hogy
- a menedzsert orosz diktátornak kezdték el hívni, a kifejezést pedig az Instagram “Rólam” részébe is felvette, annyira tetszett neki,
- első teendője volt felhívni a MAC kozmetikai márkát, és megkérdezni, nem akarnak-e közös kollekciót Carey-vel,
- a Mariah’s World dokumentumfilmmel az volt a cél, hogy ne csak tinédzserek, de az idősebb rajongók figyelmét is felkeltsék, és úgy mutassák be Carey-t, ahogy előtte nem biztos, hogy látták,
- azért is jön ki jól az énekesnővel, mert mindketten egyedülálló anyák, szegénységben nőttek fel, és önerőből lettek azok akik, illetve
- az érkezésekor mindenkitől megkérdezte, mit csinál, mi a szerepe a rendszerben, és akit feleslegesnek gondolt, azt kirúgta.
Zárásként mutatjuk még egyszer a kínos pillanatokat: