Elérkezett a pillanat. Hajdú Péter, aki egy ország életébe tolakodott be a gátlástalan bulvárnyomulásával és a nagy ívben demonstrált boldogságával, néhány napra valóban érdekessé vált, hisz míg ő a Balaton Soundon verette az ütemet, legféltettebb zsákmánya kamionra pakolta ingóságait, s elhagyta a családi fészket”
– kezdi hosszú bejegyzését Puzsér Róbert a Facebookon, mellyel természetesen – Damuhoz és Dopemanhez hasonlóan – Sarka Kata és Hajdú Péter drámájára, azaz megromlott, hullámvölgyben lévő házasságának hírére reagál. A nem túl leplezetten kárörvendő posztban a korábban Hajdúval pereskedő kritikus furcsállja, hogy a tévés megértést és magánéletének tiszteletben tartását várja a sajtótól és a nagyközönségtől; ahogy írja:
Hajdú Péter műsorába haldokolni, gyászolni, alkoholizmusról és nemi erőszakról vallani jártak az emberek. Hajdú Péter egy évtizeden át gyártott személyes tragédiákból showműsort, most pedig, amikor életében először érdekes lett az emberek számára, amikor az ő ajtaján kopogtat a sok kis wannabe Hajdú Péter, hirtelen bezár a bulvárbazár, intimitássá válik a magánélet, többé nem küldetés a privát nyomorból pletykát gyártani. Ha másnak a gyereke hal meg, az természetesen a közvéleményre tartozik, az ő házasságának a válságát azonban mindenki tartsa tiszteletben”
– olvashatóak Puzsér szavai, aki többek közt keményen bírálja Hajdú eddigi nyilvános szerepléseit is.
Hajdú, aki az elmúlt tíz évben az ország valamennyi szennyes médiafelületét végighaknizta a nőügyeivel, az álomházasságával, az egzotikusabbnál egzotikusabb utazásaival, reggelijével, ebédjével, vacsorájával, csodálatos gyermekeinek fürdőruhás fotóival és még megannyi érdektelen, hazug faszsággal, váratlanul olyan helyzetben találta magát, amelyben az általa emberi húsra, vérre, könnyre és nyomorra szoktatott bulvárzabáló tömeg nyálcsorgatva várja az álomszakítás szaftos részleteit.”