A Facebookon jött szembe egy videó, amiről először azt hittem, hogy valaki meghekkelte az egyik bolt ledes reklámtábláját, de aztán szép lassan le tudtam olvasni a villódzó szöveget, ami valahogy így szólt:
NE FÉLJ
JÉZUS SZERET
MEGVÁLTOTT
A KERESZTEN VÉRÉVEL
FIZETETT ÉRTED
Ha élőben látom ezt a furán tagolt szöveget és esetleg nem várom meg a reklám végét, akkor simán olyan szürreális élményben lett volna részem, ami után azt is elhiszem, hogy tényleg maga Jézus Krisztus üzent nekünk, embereknek a Rottenbiller és a Damjanich sarkán. A valóság azonban ennél sajnos sokkal ridegebb, de legalább ilyen meglepő. A fura reklám ugyanis valamiféle egyházi hirdetés, amely egy Szeretet nevű istentiszteletre invitálja a járókelőket.
Ezzel például semmi gond nem lenne, ugyanis Amerikában például bevett szokás, hogy az egyház és a hitgyülekezetek reklámozzák magukat, ott már profi kommuniációs szakembereket is alkalmaznak, hogy egy-egy istentiszteletre minél többen menjenek el. Persze Magyarországon is vannak ilyesmi próbálkozások, de nálam eddig ez a reklám viszi prímet. A hirdetési felület alkalmatlansága, a rosszul tagolt szöveg és maga a tartalom olyan élményt nyújt, hogy valósággal beleég az ember agyába az esemény időpontja.
Kell ennél jobb reklám?
#budapest#jesus#jézuspic.twitter.com/HTIpORDVap
— Dévai Laci (@devlaci_2) 2016. március 9.
A videót egyik olvasónk készítette.