Szombaton Beyoncé új dallal kedveskedett rajongóinak. Az amerikai énekesnő Formation című száma rekord közeli látogatottságot eredményezett hisz négy nap alatt csaknem húszmillióan látták.
A rajongókon kívül egyvalaki örülhet jobban a klipnek, a Red Lobster, azaz Vörös Homár nevű amerikai étteremlánc. Az orlandói székhelyű vállalat elmondása alapján, múlt hét vasárnap (vagyis a videó premierjének másnapján) 33 százalékkal többen látogattak vendéglátó-egységeikbe, mint a korábbi vasárnapokon.
A dalszöveg egy része ugyanis így hangzik: “When he fuck me good I take his ass to Red Lobster”, ami annyit tesz, hogy
Ha jól megdug, elviszem a Vörös Homárba.
Erica Ettori, Red Lobster szóvívője a Buzzfeednek elmondta, hogy teljesen váratlanul érte őket az ingyenreklám. Hozzátette, hogy a vendégek száma a legújabb promóciójuk, vagyis a Lobsterfest miatt is növekedhetett. Na persze…
https://twitter.com/redlobster/status/696437834312458240