Szórakozás

A Nespresso nem érti a viccet, perel az izraeli George Clooney miatt

Az izraeli cég reklámjában Clooney hasonmásának magyarázták volna el, hogy miért is jobb az Espresso Bar, de az igazi hollywoodi sármörrel hirdető élelmiszeripari óriás 50 ezer dollárt követel.

Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben egy a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.

Pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé élelmiszeripari csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kéri és “a fogyasztók megtévesztése” miatt 50 ezer dollár (mintegy 10 millió forint) kártérítést követel a bíróságon kis izraeli riválisától.

Az igazi Clooney-reklámok

Az izraeli cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a Clooney-hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik