Berki Krisztián egyike annak a tíz magyar ismert közéleti szereplőnek, akit jelöltek a “Fókuszban a közösségi média”-díjra. Az elismerést az kapja meg, aki a szavazók szerint a legjobban menedzseli a közösségi média felületeit.
“Nem remegek, ha nem tudom lefotózni és feltölteni a vacsorámat”
“A siker titkát nem ismerem, de a kudarcé biztosan az, ha mindenkinek a kedvében akarsz járni! Manapság nem divat Berki Krisztiánt lájkolni, ezért még inkább büszke vagyok arra, hogy 240 ezer követőm van, és 1 millióan mennek át az oldalamon hetente. Rengeteg komment, megosztás és kedvelés jön olyanoktól is, akik csak úgy beesnek, vagy éppen naponta rám keresnek, csak nem akarnak lájkolni. Az, hogy kinek mennyi követője van az csak egy statikus adat. Hogy ebből mennyit tud aktiválni, az számít igazán. Mert hiába van valakinek, vagy valamilyen márkának több százezer követője, ha a kiposztolt tartalmakra csak elenyésző reakció érkezik lájkok, vagy hozzászólások formájában. A mennyiségi elérésnél talán fontosabb a minőségi kontaktusok kialakítása. A szerkesztésben van egyfajta tudatosság, egyrészt arról posztolok, ami éppen foglalkoztat. Megírom, hogy milyen érzések keringenek bennem, mi van a munkával és a családdal, de nem remegek, ha nem tudom lefotózni és feltölteni a vacsorámat. Másrészt pedig vannak a szakmai jellegű, hosszabb lélegzetű írásaim” – mondta a 24.hu-nak közösségi média jelenlétéről Berki, aki szerint sokaknak adnak erőt az internetes gondolatai.
A siker titka
“Hogy ennyien kíváncsiak rám, ez egyfajta visszaigazolás nekem. Tulajdonképpen life-coach-ként, izgalmas gondolatokkal vagyok jelen a Facebook-on. Nagyon sok nő kedveli az írásaimat. Az oldalam posztjaira adott válaszok néha meghökkentőek. A visszajelzésekből az derül ki számomra, hogy egyre többen érzik azt, hogy erőt adnak számukra a gondolataim. Szóval, az igaz, hogy a Berki egy megosztó karakter, de sokan állnak ki mellettem, életfelfogásom mellett. Úgy érzem eljutottam egy olyan szintre, hogy az oldalam segítségével gondolataim szélesebb körhöz jutnak el. Az vagy, amit megeszel – ez a mondás a közösségi média világában úgy alakul át, hogy az vagy, amit kiraksz. Ha valaki szeretne sok lájkot, hozzászólást, megosztás, akkor mi a siker titka? NE … LÉGY … UNALMAS! Hiszen minden vélemény, legyen az akár pozitív, vagy negatív – igenis számít” – tette hozzá.
Szavazzon ide kattintva! A szavazás nyertesét a Marketing&Media díjátadó rendezvényen, a TOP25 Digital Party keretein belül díjazzák október 20-án.