Szórakozás

Erős gyógyszerekkel él Esztergályos Cecília

A színésznőnek komoly fájdalmai vannak, az elmúlt hónapokban orvostól orvosig járt, hogy megoldódjanak mozgásszervi problémái.

Korábban a témában:

Esztergályos Cecília azzal szembesült, hogy mozgásszervi problémái miatt sántítani kezdett. Összecsúsztak a csigolyái, a csípője elkopott, és most már szeretné, ha megszűnnének a fájdalmai, ezért az elmúlt hónapokban orvostól orvosig járt.

“Össze vannak csúszva a csigolyáim, a csípőm el van kopva, és most már szeretném, ha megszűnnének a fájdalmaim. Jelenleg gyógytornászhoz járok, mindennap ott vagyok az uszodában, injekciókat kapok, mindenféle erős fáj­dalomcsillapító gyógyszereket szedek, amelyek hatnak egy-két napig, de aztán térhetek át az újabbakra. Sajnos sántítani kezdtem, amit egyelőre elfogadok az életemben, de a fájdalmat, azt már nem” – mondta a Borsnak Esztergályos, aki hozzátette: hál’ Istennek a színészi munkáját nem befolyásolja hátrányosan a sántaság.

Fotó: RTL II

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.