Valószínűleg minden este megemlékezik imáiban a Seraphine tulajdonosa arról a napról, amikor Katalin hercegnő felfedezte magának a divatmárkát. Azóta ugyanis csillagászati magaslatokban szárnyal a cég. Katalin olyan hatással van honfitársnői öltözködésére, hogy amikor megjelenik valahol egy ruhában, azt azonnal elkapkodják a divatcég internetes áruházából. Az „azonnal”-t pedig szó szerint kell érteni, ugyanis két óra alatt körülbelül száz darabot szoktak eladni Katalin legújabb választásaiból. Legutóbb a György herceggel készült családi fotókon viselt lila dressze miatt tört ki őrület az angol divatbolond nők körében, és még a cég oldala is összeomlott, annyian akartak katalinosan felöltözni.
A Katalin-effektus pedig nemcsak népszerűséggel jár a Seraphine számára, de a tulajdonosa és designere, Cecile Reinaud is milliomos lett. Méghozzá alig pár hónap alatt. A hercegnő a terhessége alatt talált rá a márkára, de csak kora tavasz környékén jelent meg először a divatcég alkotásában, viszont azóta szinte nem is hord mást. Amivel ő lett a létező legjobb reklámarc, aki mellesleg ingyen hirdeti a céget. Sőt még fizetni is szokott, amikor vesz valamit.
Fotó: AFP