Tizenöt-féle Rézangyal termék, köztük a hagyományos ízek: szilva, barack és körtepálinka jelent meg a moszkvai és a szentpétervári üzletekben. A pálinkatörvény elfogadása óta ilyen méretű, palackozott, márkanévvel ellátott pálinkaexport még nem történt hazánkban.
„Az egyeztetések már 2009 év végén elkezdődtek, amelyet több kóstoló és bemutató követett. Miután a Rézangyal egy blendelt pálinka, ami azt jelenti, hogy házasítjuk a tételeket, folyamatos és állandó minőséget tudunk garantálni az orosz disztribútor számára. Ez egy fontos szempont a hosszútávú, jelentős mértékű export esetében” – mondta Maros Róbert a Rézangyal Kft. ügyvezetője, majd hozzátette, nagyon örül az áttörésnek, ugyanakkor úgy véli, még sok hasonló lépés szükséges ahhoz, hogy a pálinka nemzetközi térhódításáról beszélhessünk.
Amennyiben a Rézangyal külföldi értékesítése növekszik, az a cég beszállító partnereinek, és rajtuk keresztül a hazai gyümölcstermelőknek is többletbevételt jelenthet.
A pálinkákat a legnevesebb prémium áruházakban /pl. ГУМ (GUM) áruház, Елисеевский Универмаг (Jeliszejevszkij Unyivermag), Глобус Гурме (Globusz Gourmet)/, illetve prémium éttermekben és bárokban lehet kapni – mondta Kiss Szilárd, a moszkvai Vengerskoe Vino tulajdonosa, egyben a moszkvai magyar nagykövetség mezőgazdasági attaséja.
A külföldön kapható Rézangyal palackokat orosz nyelvű hátcímkével látták el, a márkanév azonban eredeti nyelven szerepel az üvegen.