Szórakozás

Nem jól startolt az RTL Klub sorozata

Harmadik adásnapján már csak 15,5 százalékos közönségaránnyal ment az Éjjel-nappal Budapest, ami komoly zuhanást jelent a nézettségi görbén az azt megelőző, 28,4 százalékos Híradóhoz képest.

Korábban a témában:

Pedig a műsor kellőképpen be lett harangozva, és a hírműsor utáni kezdés is jó pozíció, az esti hetes sávban a vetélkedők például gyakran hoztak 25-30 százalékos közönségarányt a csatornának.

Február 13-ára az amúgy sem jól startoló sorozat iránt tovább csökkent az érdeklődés: a bő 28 százalékos Híradó után sokan elkapcsoltak az RTL Klubról, az Éjjel-nappal Budapest bulizós fiataljai csak 15,5 százalékot hoztak a 18–49 éves célcsoportban. Az RTL Klub csak a Fókusz felénél vette vissza a vezetést, de közben – a közönségarány alapján – a Családi titkokat sikerült a TV2 legnézettebb műsorává tenni.
Éjjel-nappal Budapest (Éjjel-nappal Budapest)
(Fotó: RTL Klub)
Az Éjjel-nappal Budapesttel kapcsolatban az RTL Klub vezetői elmondták, hogy nagyon bíznak a sorozatban, évekre terveznek vele. „Ahogy a sajtótájékoztatón is mondtam, várható is volt a nagyon rossz eredmény az elején. Ebből a szempontból ez olyan, mint a ValóVilág, ahol a kezdeti eredményhez képest tovább csökkent a műsor az első héten. Az első, 18–49-ben látható pozitív jelek ott is csak a harmadik héten voltak láthatók. Arra számítunk, hogy itt is körülbelül ez várható” – válaszolta az origo kérdésére Kolosi Péter programigazgató.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.