Szórakozás

Ebből gazdagodnak meg a magyar tinisztárok?

Átmenetileg szünetel a Fluor nevével fémjelzett ruhák és kütyük rendelése. Ám SP és a Király-tesók vállalkozása rendületlen tartja magát.

Új trend kezdi felütni a fejét hazánkban. A fiatal feltörekvő zenészek és énekesek a szárnyaló karrierjük ellenére sem érzik magukat biztonságban, ezért egyre többen döntenek úgy, hogy saját vállalkozásba kezdenek. Talán az elsők között volt SP, azaz Éder Krisztián, aki egy trendi webshopot hozott létre. Itt a legdivatosabb ruhamárkák és kiegészítők közül válogathatnak az érdeklődők. A tinisztár üzlete olyannyira jól muzsikál, hogy legutóbb közönségdíjat is nyert a legjobb divat kategóriájú webshopok versenyében.


Fotó: Berecz Valter

Hasonló eredményekkel büszkélkedhetnek a Király-testvérek, Viktor és Benjamin. Ők egy barátjukkal közösen alapították meg különleges öltöztetőprogrammal ellátott webshopjukat, melyen keresztül a legtrendibb darabok is megvásárolhatóak.

Talán zenésztársai sikereit megirigyelve döntött úgy Fluor Tomi, hogy piacra dobja saját kollekcióját. A Mizu sztárjának ruhadarabjait közösségi oldaláról lehetett megrendelni, egészen mostanáig. A termék iránt érdeklődőket ugyanis egy ’átmenetileg szünetel’ felirat fogadja. Talán bedöglött a tinisztár vállalkozása, vagy csak egy technikai hiba okozza a galibát? Egyik sem, csupán a kivitelező cég megbízhatatlansága miatt döntött úgy a menedzsment, hogy egy időre felfüggeszti a termékek árusítását.
“Egyre több hamis, Mizu feliratos póló jelent meg a piacon. A Felvidéktől kezdve az egész országon át jönnek hozzám rajongók, akik dedikáltatni szeretnék a pólókat” – mesélte Fluor Tomi a TV2 Aktívjában. A tinik kedvence ugyanakkor azt is elárulta, hogy amíg nem volt mainstream előadó, a nevével fémjelzett termékek is jobban fogytak. Most nagyságrendileg háromszáz forintot lehet keresni egy-egy ajándéktárggyal, melynek forgalmazása inkább presztízs, mint komoly jövedelemforrás.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik