Ugyan egy hónappal ezelőtt az MTV Europe Music Awardson a riporterek azt sem tudták Irina Shaykról, hogy kicsoda, ám a Germaine De Capuccini kozmetikai cég vezetői igencsak jól ismeri, ugyanis a huszonöt éves modell lett a legújabb termékcsaládjuk reklámarca. Vagyis inkább teste, mivel a meztelenség az igazi főszereplő a promóképeken, azt üzenve, hogy Irina is attól ilyen tökéletes, mert a cég találmányaival keni-feni magát.
Cristiano Ronaldo menyasszonykája idén legalább már a hatodik hirdetésben köszön vissza ránk, méghozzá ruha nélkül. A meztelenség ugyan a topmodellek esetében nem annyira meglepő, ám Irina kivételt képez. Neki ugyanis olyan szerződése van valamiért az ügynökségével, hogy valamennyi textilnek mindig kell lennie rajta. Bár lényegében a képeken a bájait mindig eltakarja, így vélhetően ez a lehet a kiskapu a furcsa kitételben.
Képek tömkelege várja itt az érdeklődőket.