Ez már KO! 2011 meghozta a várva várt győzelmet, a kereskedelmileg legfontosabb célcsoportban, azaz 15-49-ben a Class FM tíz hónap alatt 10:0-s győzelmet aratott, egyedülálló eredményt produkálva ezzel a kereskedelmi rádiók piacán. Az egyetlen hivatalos mérés szerint a csatorna októberben is megőrizte, sőt, tovább növelte vezető pozícióját. Így egyértelműen kijelenthetjük, hogy közel másfél milliós hallgatótáborával a Class FM a leghallgatottabb országos kereskedelmi rádió!
Egy kis érdekesség: a teljes népesség körében a Class FM 171 ezer fővel előzi meg fő riválisát, amely megegyezik Miskolc aktuális teljes lakosságának számával. A fiatalok (15-29) 97%-kal, a kereskedelmileg fontos célcsoport tagjai (15-49) 39%-kal, a hatvan év alattiak 20%-kal többen hallgatják Sebestyén Balázsékat és a Class FM-et, mint a másik országos kereskedelmi csatornát. Az idei évben, a hatvan év alatti célcsoportokban (15-29, 15-49, 15-59) minden hónapban, azaz tíz alkalomból tízszer a Class FM az első a rádiós piacon.