Az angol labdarúgás legnagyobb szupersztárja eddig sem mozgott idegenként a divat világában: az Armani divatház 2008-ban vele reklámozta férfi alsóneműit és egyéb ruházati termékeit, komoly feltűnést keltő óriásposzterekkel teleaggatva London, New York és Párizs házfalait.
A Daily Mirror pénteki tudósítása szerint a 36 éves Beckham a siker hatására eldöntötte, hogy saját alsónemű- és más férfiruházati termékkollekcióval jelenik meg a piacon. A termékcsaládot egy Homme márkanéven bevezetni tervezett férfiparfüm egészíti ki.
A focista, aki jelenleg az amerikai LA Galaxy csapatát erősíti, nem is titkolja, hogy az Armanival folytatott együttműködés sikere adta a késztetést számára a saját ruházati márka kialakítására. A Mirror idézete szerint kijelentette: különösen az győzte meg, hogy a cég éves bruttó forgalma 2007-ben 14,1 millió font (4,2 milliárd forint) volt, ám az ő főszereplésével lezajlott 2008-as reklámhadjárat után a vállalat bruttó értékesítési bevétele 38,7 millió fontra (11,6 milliárd forintra) szökött fel.
Beckhammel kettőre emelkedik a család divatdiktátorainak száma, ugyanis a világsztár felesége, Victoria Adams – az 1990-es évek brit popbandája, a Spice Girls egykori énekesnője – is jó ideje a divatipar élvonalbeli képviselője.
Victoria ruhakölteményeit a szakma legnagyobbjai is elismeréssel illetik, rajongói – és vásárlói – között olyan neveket tudhat, mint Elle MacPherson színésznő, egykori szupermodell, Cameron Diaz színésznő vagy Dannii Minogue énekesnő. A legnagyobb megtiszteltetés azonban a királyi család részéről érte Beckhamnét, nemrégiben kiderült ugyanis, hogy ő tervezheti Vilmos herceg felesége, Katalin cambridge-i hercegnő hivatalos megjelenésekre szánt ruháit.