Ráadásul az egész pár nap leforgása alatt történt, ha pedig számításba vesszük, hogy Rebecca (és odaadó édesanyja) mindent összeadva 2000 dollárt költöttek arra, hogy a 13 éves kiscsajból sztár legyen, az eredmény előtt tényleg kalapot kell emelnünk (bármennyire is ostoba a dal).
Ráadásul nem csak Black járt jól a dallal, hanem az őt „kitaláló” Ark Music Factory is példátlan bevételt ért el a közreműködésével: a Forbes jelentése szerint a YouTube durván ezer oldalletöltés után generál 1 dollárnyi bevételt, ami aztán osztódik 32 százalékban az oldal, és a 68 százalékban videó készítője között. A több mint 33 millió YouTube-néző durván 20,000 dollárt termelt az Ark Musicnak és Rebeccának – azaz Black mama befizetése 1000 százalékosan térült meg. Ja igen, a 33 millió még tegnapi adat, ma már majdnem 38 milliónál tart.
Szóval igen, nyugodtan ki lehet röhögni a „Friday”-t, a dal mögött dolgozó (és milliók „ízlésére” óramű pontossággal építő) gépezetet azonban már semmiképp.
AJÁNLOTT LINKEK:
Nevess csak, Black közben milliárdos lesz – angolul (Forbes.com)