November 27. és december 05. között rendezik meg a Coca-Cola Testébresztő FitWeeket, amely – a Múzeumok éjszakájához hasonlóan – a fitnesztermek másfél héten át tartó népszerűsítő akciója. Egyetlen napijegy áráért ugyanis a megjelölt időszakon belül bármelyik fitnesztermet ki lehet próbálni. Ennek apropóján kezdett el együtt edzeni Katus Attila és a három szépség, hiszen mindnyájuk lételeme a mozgás, így a sportra és az egészséges életmódra szívesen buzdítanak mindenkit.
„Jó kondiban vannak a lányok, hiszen mindhárman rendszeresen mozognak, és a közös edzésnek nem is az volt a lényege, hogy kifáradjanak, hanem az élmény. Velük ellentétben azonban a magyarok sajnos keveset mozognak, mindössze a lakosság 10%-a sportol rendszeresen és 1% jár fitneszterembe. Ennek oka legtöbbször a lustaság és a kifogások keresése. Pedig igenis mindenkinek szüksége van mozgásra, hiszen általa egészségesebbek, energikusabbak, kiegyensúlyozottabbak lehetünk” – mondta Katus Attila.
Rácz Zsuzsi az alakja megtartásáért jár kondizni, Freire Szilvi pedig elsősorban a jó közérzet és az állóképesség javítása miatt edz hetente 2-3 alkalommal. Kis Hegedűs Réka pedig sokakkal ellentétben nem fogyni, hanem növelni szeretné a súlyát.
A Coca-Cola Testébresztő FittWeek minden eddiginél nagyobb lélegzetvételű lesz, ugyanis a hatodik alkalommal megrendezendő esemény kezdetben csak egy napon át tartott, majd, kétnapos, ötnapos, egyhetes lett. Most azonban másfél héten keresztül sportolhatnak az emberek egyetlen belépő áráért.