Szórakozás

Beperelte Madonnát egy ruházati cég

A Triumph az énekes új kollekciójának a nevét kifogásolja.

A kaliforniai központi kerületi bíróságra benyújtott keresetében a vállalat közölte, a Material Girl elnevezést 1997 óta használják, “folyamatosan adnak el hasonló ruházati termékeket hasonló kiskereskedelmi cégeknél hasonló áron, és Madonnanának valamint újonnan alapított kereskedelmi cégének nincs joga ezzel a márkanévvel a megnevezett helyeken kereskedni.

A Madonna és lánya által közösen tervezett Material Girl nevű divatmárkát két héttel ezelőtt kezdte meg árusítani a Macy’s amerikai áruházlánc. A tanévkezdéshez kínált ruhák, pólók, nadrágok, hátizsákok, cipők, kézitáskák és más kiegészítők kizárólagos forgalmazója az amerikai áruházlánc, amely nemcsak mintegy 200 üzletében, hanem honlapján is árulja a márkát.

A Like a Virgin című album egyik slágere után elnevezett kollekciót az 51 éves világsztár és 13 éves lánya, Lourdes gondolta ki és rajzolta meg az Iconix Brand Group divatcéggel együttműködve. Az árakat a diákok pénztárcájához szabták, 12 és 40 dollár (2350 és 7800 forint) között mozognak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik