Mindössze bő egy évig kellett kibírnia a világnak az alulöltözött David Beckham hiányát, azok után, hogy Giorgio Armani Cristiano Ronaldóra cserélte, mint fő reklámtestét. A H&M vezetői ugyanis lecsaptak rá, és nemcsak egy közös kollekciót készítettek vele, de alsónemű modelljüknek is megtették. A cég és Becks első közös termékei már kaphatóak, és hamarosan a reklámkampány is elindul, amiből most kiadtak egy kis ízelítőt. Ami valószínűleg újfent káoszt fog okozni minden városban, ahol kiplakátolják.
Beckham ugyanis valahogy sokkal jobban kitölti az alsónadrágját, mint a korábbi armanis hirdetéseken. Ami remekül vonzza a tekinteteket, és mivel a férfiak többségének a párjuk vásárol alsóneműt, valószínűleg alaposan növeli majd a bevételeket is. Pedig egész biztos, hogy csak kitömték Davidet a megfelelő ponton, hogy impozánsabb legyen, mint nagy névelődje, Dávid. De persze az sem kizárt, hogy csoda történt, és harminchat évesen újból fejlődésnek indult a teste. Mert egy világban, ahol hirtelen köztársaságok szűnnek meg, ott férfiasságok is megnőhetnek.
Beckham és impozáns méretei