A Ferencváros, Fradi név kereskedelmi és marketingjogainak használata éveken keresztül Várszegi Gábor egykori MTK-tulajdonos birtokában volt, és még jelen pillanatban is ő rendelkezik ezekkel a jogokkal.
Kubatov Gábor 2011-ben így fogalmazott: „A jogok az egyesületi törvény értelmében január 1-jétől visszaszállnak a ferencvárosi egyesületre. Az árról meg kell egyeznünk Várszegi Gáborral, de az nem lehet több, mint a piaci ár.”
Információink szerint a Fradi 1 százalékát még mindig birtokló Várszegi Gábor (a FOTEX-csoport vezetője) és a Ferencváros ügyvédei között folyamatos az egyezkedés a kereskedelmi jogokról.
Ugyanakkor csütörtökön sajtótájékoztató keretein belül mutatta be a Ferencvárosi Torna Club új, saját márkás termékét, a Fradi Snacket. Ez azért következhetett be, mert a marketingjogok erre a terméktípusra nem vonatkoznak.
A termékcsalád öt termékből áll majd. A Fradi kukoricapehely sajtos és mogyorós ízben, míg a Fradi gabonapehely gyümölcsös és kakaós ízben kerül a piacra. Emellett a zöld-fehér színekben pompázó Fradi pattogatott kukoricát péntektől az Auchan üzletlánc polcain, de a jövő héttől a CBA boltjaiban is megtalálhatják az érdeklődők – írja a fradi.hu.
Így jelentette be 2011 decemberében Kubatov Gábor, az FTC elnöke a kereskedelmi jogok visszavásárlását (8:50-től):
Orosz Pál, az FTC Zrt. vezérigazgatója a sajtótájékoztatón elmondta:
„Az év eleje óta a törvény is lehetőséget ad arra, hogy a Ferencvárosi Torna Club saját márkájú termékeket forgalmazzon. Nagyon örültünk ennek, mert úgy gondoljuk, hogy a Fradi neve, logója, eszméje szép üzleti sikerekre lehet garancia. Amikor megszületett a törvény, az FTC elvégzett egy piackutatást.
Ebből kiderült, hogy több mint egymillió szimpatizánsa van klubunknak, ami egy nagyon nagy szám. Ez garanciát jelent arra vonatkozóan, hogy bármerre is jelenünk meg az országban Fradi-termékkel, szurkolóink nagy érdeklődéssel fogadják majd azt.”