Ahhoz, hogy ez valóban így legyen, a Motorsport Világtanácsnak a héten jóvá kell hagynia az engedélyt, amelyet azért is kaphatott meg a csapat, mert csődbiztosa három lehetséges befektetővel is komoly tárgyalásokat folytat.
“Nagy segítség ez, így ugyanis időt nyerünk, az új tulajdonosnak ráadásul könnyebb lesz elindulnia az F1 világában, ahol meglehetősen nagy összegekbe kerül egy istálló fenntartása” – mondta hétfőn Finbarr O’Connell, a Caterham csődbiztosa, aki azt reméli, még az év vége előtt megállapodik eggyel a lehetséges vevők közül.
O’Connell hozzátette, a három komoly érdeklődő közül kettőt tart igazán erősnek.
A Caterham október végén került a csődbiztos felügyelete alá, néhány nappal később a Marussia is erre a sorsra jutott, utóbbi azonban november 7-én be is fejezte a működését, s december közepén teljes versenyfelszerelését – beleértve az autókat – elárverezi.