Tavaly október óta hallani olyan pletykákat, hogy a Sony lesz a Forma-1-es McLaren új főszponzora a 2013 végén kiszállt Vodafone után. Noha a Sony hivatalosan cáfolta a hírt, a veterán szakújságíró, Joe Saward szerint a helyükön kell kezelni az ilyen közleményeket, merthogy sokszor épp azok nincsenek tisztában a háttérben zajló folyamatokkal, akik írják őket.
A blogger szerint erősen tartják magukat azok a hírek is, hogy a Mercedesszel való szakítás előkészítéseként az idén visszatér ahhoz a narancssárga festéshez az alakulat, amellyel korai éveiben versenyzett. Saward szerint érdekes, hogy a Playstation konzolokat gyártó Sony Computer Entertainmentnek véletlenül régóta narancssárga a logója.
Üzleti szempontból nem lenne rossz partner a Sony a McLarennek, Japán egyik legnagyobb vállalata, körülbelül húszmilliárd dolláros piaci értékkel. A Sonyt 2012 áprilisa óta új, ambiciózus menedzsment irányítja, a piacszerzési törekvésekbe szépen illeszkedne egy McLaren szintű csapat támogatása. 2015-től ráadásul a Honda lesz a McLaren motorszállítója, ami további remek együttműködési lehetőségeket nyitna a már most is néhány közös projektet futtató két japán cég között.
Szintén a McLarenhez kapcsolódó hír, hogy a wokingi csapat kedden bejelentette, új autóját, az MP4-29-est január 24-én, virtuálisan leplezi majd le az Interneten. A Mercedes AMG szinteén tegnap tűzte ki a dátumot: ők a január 28-án kezdődő első, jerezi teszt nyitónapján mutatják meg a W05-öst.