A Német Nagydíjon csúnya balesetet okozott a Mark Webber autójáról elszabadult jobb hátsó kerék, a lendületesen pattogó abroncs leütött egy operatőrt, Paul Allent, aki agyrázkódást és csonttöréseket szenvedett.
A történtek után a kameramanokat foglalkoztató Bernie Ecclestone a Magyar Nagydíjtól a pit wallra száműzte a közvetítést végzőket, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) pedig végül minden sajtóst kitiltott a bokszutcából. A felügyelőszervezet emellett előrehozta a 2014-re tervezett szigorításokat is, azaz minden, az autón dolgozó csapattagnak kötelező lesz a bukósisak viselése, a bokszutcai sebessghatár pedig 100-ról 80 km/órára csökken már a Magyar Nagydíjtól.
A Red Bull közben lefolytatta a saját vizsgálatát, amelynek eredményét az FIA-nak és a többi csapatnak is elküldte.
Mark Webber elindulását és a kerék elgurulását az okozta, hogy az első próbálkozásra az anya félrekapott a meneten, a szerelő levette, de amikor az újat akarta feltenni, véletlenül megnyomta a csavarpisztolyon az autó kiengedéséhez szükséges “kész” jelzést, mielőtt az anya valóban felkerült volna.
A Red Bull ígérete szerint úgy módosít a csavarpisztolyain, hogy a jövőben ne lehessen véletlenül megnyomni a gombot, emellett az első emelőt kezelő szerelőnek addig nem lesz szabad leengednie az autót, amíg mindenki egyértelműen “kész”-t nem jelez.