Míg a Team Lotus már jó ideje jelezte, a múlt hétvégén pedig hivatalosan is bejelentette, hogy 2012-től a Renault KERS-ét is beszerelik az autóba, a másik két 2010-es újoncról eddig nem lehetett biztosat tudni.
A német Auto Motor und Sport arról ír, hogy a Virgin ugyan komolyan készül a jövő évre, az új autó 60 százalékos modellje már kész és hamarosan megy a műszaki partner, a McLaren szélcsatornájába, azonban Timo Glock elárulta, hogy ők bizony 2012-nek is KERS nélkül vágnak majd neki.
“Nem hiszem, hogy az első jövő évi futamon nagyot lépünk előre. Egyszerűen nincs elég időnk ehhez. De az európai szakasz kezdetére nagy frissítési csomagot tervezünk” – mondta a pilóta.
Glock egyébként dicsérte a csapatnál tanácsadóként dolgozó egykori Renault-mérnököt, a szingapúri bundabotrány miatt eltiltott Pat Symondsot, állítólag “jó benyomást tett rá” a szakember.
Az angol hivatalos csapattagként csak 2013-ban térhet vissza az F1-be, de az Auto Motor und Sport szerint már most is sok területen tetten érhető a munkája, a részletekre való odafigyelése, például a bokszutcai autóemelők alumíniumról titánötvözetre való lecserélésében vagy épp a Virginnél Szingapúrban bevezetett lézeres bokszhelyzetjelző használatában.