A vasárnapi futamra, melyet Jenson Button nyert meg, 65 ezer jegyet adtak el. A Hungaroringen a Red Bull tribün volt a legnépszerűbb: a verseny alatt telt ház volt a lelátón.
“Tökéletesen megfelelt az előzetes várakozásainknak a versenyhétvége nézőszáma, és úgy érzem, semmi szégyellnivalónk nincs az immár véglegesnek mondható számadatok miatt” – mondta Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója.
“A csütörtöki bokszlátogatás alkalmával 35, a pénteki két szabadedzésen 45, szombaton 55, míg a vasárnapi futamra 65 ezren látogattak ki a Hungaroringre, azaz pontosan 200 ezer ember volt kíváncsi a négy nap alatt a 26. Formula 1 ENI Magyar Nagydíj eseményeire.”
“A célegyenesre ráfordító kanyarnál található Red Bull tribün jegyeit százszázalékosan sikerült értékesíteni, míg a másik két legnépszerűbb hely a nézőtéren a Silver 7 és 8 volt, ahol közel 98 százalékos az eladási mutatónk” – közölte Gazsi Júlia vezérigazgató-helyettes.
A Red Bull tribünre 199, a Silver 7-re a teljes hétvégére 270, vasárnapra 243, illetve a gyermeknek három napra 135, valamint a Silver 8-as lelátórészre 149 euróba kerültek a belépők.