Az mno.hu birtokába jutott dokumentum arra enged következtetni, hogy a Magyar Labdarúgó Szövetség megelégelte a klubok többségének töketlenségét és megpróbálja központilag pozitív irányba terelni a stadionok kihasználtságát.
Az MLSZ marketing téren próbál segítséget nyújtani azzal, hogy még ezen a nyáron elindítja Szurkolói Klub programját. A programra a klubkártyával vagy az MLSZ Futballkártyával rendelkező drukkerek regisztrálhatnak.
A nyitó akcióban a „válogatott 2018-as világbajnoki selejtezősorozatára járnak majd különféle jegyértékesítési kedvezmények azoknak a szurkolóknak, akik az NB I-es csapatnál már rendelkeznek bérlettel és/vagy vásároltak már jegyet.
– indokol a szövetség.
Az NB1-es bizottsággal karöltve hamarosan előkészítő munkafolyamat indul annak érdekében, hogy a klubok a 2017–18-as szezonkezdetre minőségi változást érjenek el a szurkolókkal való kapcsolattartásban.
Bár különösebb kampányt még nem generált mellé, de az MLSZ a Facebook-oldalán is elindított már egy szurkolói játékot, amelynek keretén belül minden OTP Bank Liga forduló alatt csütörtöktől-vasárnapig mindenki szavazhat a kedvenc csapatára. A Like-bajnokság adott fordulóján az a csapat zsebeli be a három pontot, amelyik a legtöbb like-ot kapja vasárnap estig. A 33 forduló összpontszáma alapján pedig a 2016/2017-es szezon végén kiderül, melyik csapat nyeri a teljes Like-bajnokságot!