Már egy hónap sincs, pontosabban már csak huszonkilenc nap van hátra a brazíliai futball világbajnokságig. Ne legyenek illúzióink, egyre inkább erről majd minden, egészen a július 13-i bajnokavatásig, sőt egy kicsit még az után is.
A világ egyik legnagyobb érdeklődésre számot tartó eseményére nem csak a játékosok és a rendezők készülnek gőzerővel, hanem a legnagyobb cégek is. Minden világmárka igyekszik valamilyen meghökkentő, és természetesen a focival kapcsolatos attrakcióval lenyűgözni a potenciális vásárlók millióit.
Néhány hete a sportszergyártó Nike adta ki hivatalos vb videóját, melyben azt az érzésre játszik rá, amit valószínűleg minden fiú átélt ifjúkorában. A grundért meccselő srácok játék közben világsztárnak képzelik, és érzik magukat.
A Samsung ehhez képest egy a földtől abszolút elrugaszkodott koncepcióval állt elő, és scifi hősöket varázsolt kedvenc játékosainkból. Két, elvileg ugyanarról a témáról szóló videó nem is lehetne ennél különbözőbb, amit egyrészt a márkák termékei, másrészt pedig a keleti, és a nyugati világlátás magyaráz.