2011 után az idén a Magyar Labdarúgó Szövetség és a Sport Televízió ismét megrendezte a Családbarát stadion kampányt. A kampányban a szövetség és a televízió helyszínen tartózkodó munkatársai pontozták többek között az infrastruktúrát, a hangulatot és a gyermekek, családok részére kínált egyéb kikapcsolódási lehetőségeket is.
A győztes 2011 után ismét a bajnok és kupaezüstérmes Győri ETO FC lett. A kisalföldi gárda mellett dobogóra állhatott még a Videoton és a Diósgyőr.
A Rába-parti klub győzelme nem meglepő, hiszen a stadionban minden korosztályra odafigyelnek. Többek között családi szektor üzemel, ahol animátor foglalkozik a gyerekekkel, valamint nőnap alkalmából a hölgyek ingyen mehettek be a mérkőzésre.
Minden tekintetben a legjobb magyar stadion
Fotó:MTI
Horváth Cs. Attila klubmenedzser elmondta: „A Győri ETO FC-nek nagy motivációt jelentett a verseny. Egyébként is biztosan lettek volna akcióink és rendezvényeink, de így mi is plusz erőket mozgósítottunk. Nem csupán az ETO, de az összes NBI-es klub nevében szeretném megköszönni az MLSZ-nek és a Sport TV-nek, hogy megszervezték a programot.”
Az MLSZ részéről Dr. Borbély Zoltán jogi igazgató és szóvivő így nyilatkozott: „A családbarát verseny és a bajnokság sorrendje az első két helyen megegyezik. Ezért is fontos, hogy a klubok komolyan vegyék a kezdeményezést, mert ahol minőségi futball van, ott előbb-utóbb minőségi közönség is lesz. A csapatok feladata szórakoztatni a közönséget, a nézők feladata pedig, hogy jól érezzék magukat. Ha ezt olyan korszerű létesítményben tehetik, mint az ETO Park, a viselkedés is korszerű, európai lesz.”
A verseny megnyerésével a Bajnokok Ligája selejtezőjére készülő csapat az 1 millió forintos pénzdíjat olyan célra használhatja fel, amellyel szurkolói számára még vonzóbb feltételeket teremthet. Továbbá a Sport TV 10 millió forint értékű reklámfelületet biztosít a klub számára.