Foci

Újabb címet zsebelt be a Győri ETO FC

eto-park(650x433)(1).jpg (eto park, )
eto-park(650x433)(1).jpg (eto park, )

A Győri ETO FC nyerte az MLSZ és a SPORT TV által rendezett Családbarát stadion kampányt.

2011 után az idén a Magyar Labdarúgó Szövetség és a Sport Televízió ismét megrendezte a Családbarát stadion kampányt. A kampányban a szövetség és a televízió helyszínen tartózkodó munkatársai pontozták többek között az infrastruktúrát, a hangulatot és a gyermekek, családok részére kínált egyéb kikapcsolódási lehetőségeket is.

A győztes 2011 után ismét a bajnok és kupaezüstérmes Győri ETO FC lett. A kisalföldi gárda mellett dobogóra állhatott még a Videoton és a Diósgyőr.

A Rába-parti klub győzelme nem meglepő, hiszen a stadionban minden korosztályra odafigyelnek. Többek között családi szektor üzemel, ahol animátor foglalkozik a gyerekekkel, valamint nőnap alkalmából a hölgyek ingyen mehettek be a mérkőzésre.

Minden tekintetben a legjobb magyar stadion
Fotó:MTI

Horváth Cs. Attila klubmenedzser elmondta: „A Győri ETO FC-nek nagy motivációt jelentett a verseny. Egyébként is biztosan lettek volna akcióink és rendezvényeink, de így mi is plusz erőket mozgósítottunk. Nem csupán az ETO, de az összes NBI-es klub nevében szeretném megköszönni az MLSZ-nek és a Sport TV-nek, hogy megszervezték a programot.

Az MLSZ részéről Dr. Borbély Zoltán jogi igazgató és szóvivő így nyilatkozott: „A családbarát verseny és a bajnokság sorrendje az első két helyen megegyezik. Ezért is fontos, hogy a klubok komolyan vegyék a kezdeményezést, mert ahol minőségi futball van, ott előbb-utóbb minőségi közönség is lesz. A csapatok feladata szórakoztatni a közönséget, a nézők feladata pedig, hogy jól érezzék magukat. Ha ezt olyan korszerű létesítményben tehetik, mint az ETO Park, a viselkedés is korszerű, európai lesz.

A verseny megnyerésével a Bajnokok Ligája selejtezőjére készülő csapat az 1 millió forintos pénzdíjat olyan célra használhatja fel, amellyel szurkolói számára még vonzóbb feltételeket teremthet. Továbbá a Sport TV 10 millió forint értékű reklámfelületet biztosít a klub számára.

Családbarát stadion kampány

Dobogósok:

1. Győri ETO FC 66,4 pont (a megszerezhető 75-ből)

2. Videoton FC 61,4 pont

3. DVTK 60,3 pont

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik