Igazán különlegesre sikeredett az olasz Serie A-ban szereplő FC Parma 2012–2013-as szezonra készített garnitúrája. A csapat mezébe beledolgozták valamennyi bérlettulajdonos nevét. A fekete-fehér szerelésen esztétikusan jelennek meg a szürkével felvitt nevek.
Az első, „crociata” becenévre hallgató mez boldog tulajdonosa a harmincnégy éves Marco Bottesini, aki egy logisztikai cég alkalmazottja Parmában. Bottesini a városban él, és tíz éve rendelkezik fix hellyel a Tardini Stadion északi karéjában.
A mez speciális dizájnjának köszönhetően várhatóan megélénkíti a keresletet. A klubnál arra számítanak, hogy minden szezonjegy-tulajdonos beszerez majd legalább egy darabot, mert szeretné megkeresni rajta a saját nevét.
Az FC Parma nem az első klub, amelyik ilyen módon ismeri el a legelkötelezettebb szurkolók érdemeit. A spanyol Alaves a 2000–2001-es szezonban az UEFA-kupa szereplése alkalmából készített ünnepi mezt, bérletesei nevével ellátva.
A tavalyi szezon előtt a Manchester City az Umbróval együttműködve kreált különleges futballfelsőt: felvették, ahogyan a szurkolók a kedvenc dalukat, a Blue Moont éneklik az egyik tétmeccsen a stadionban, majd egy zenestúdióban megjelenítették a dal hanghullámainak egyedi grafikus mintázatát, és ezt a motívumot állították főszerepbe a Manchester City 2011–2012-es hazai mezének dizájnjában.