Foci

DVTK-kávé már van, Fradi-tv majd lehet

Különböző marketingfogásokkal próbálják népszerűbbé tenni csapatukat az NB I.-es labdarúgóklubok.

Élvezeti cikk. Diósgyőrben alapból az a labdarúgás is, de a DVTK minden eszközt megragad arra, hogy még inkább kiszolgálja lelkes közönségét.

Nemrégiben számoltunk be arról, hogy a helyi sörgyárral kötött együttműködés következtében piacra került a DVTK-sör, most pedig egy újabb élvezeti cikk, a DVTK-kávé megszületéséről kell írnunk.

A Pannon Kávé Kft. lesz a partnere a miskolci csapatnak, és a koffeinbomba a hazai fogyasztók igényeit mindenben kielégítő ízvilágú lesz. A DVTKv (kis szójáték után) 250 grammos őrölt kávé első lépésként április elejétől a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei élelmiszerboltokban lesz elérhető a klubot támogatni kívánó szimpatizánsok számára.

Egy másik népszerű csapat, a Ferencváros is haladni szeretne a korral. Nemrégiben indult el az új weboldaluk, a fradi.hu, most pedig Kubatov Gábor, a klub elnöke a Facebookon tett ígéretet egy következő fórum létrehozására.

“A honlap véglegesítése után jön az újság és csak utána lehet dolgozni a Fradi tv-n. A marketing jogokkal nagy terveink vannak, de nem érdemes kapkodni. Én már évek óta gyűjtöm a külföldi példákat…” – mondta az elnök a közösségi portálon.

Azt azonban még nem árt tudni, hogy a Ferencvárossal kapcsolatos marketingjogok még Várszegi Gábor tulajdonában vannak.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik