Az MTVA szóvivőjének szerdai közleménye szerint a Moldova-Magyarország mérkőzést 200 ezerrel többen követték nyomon a televízión keresztül, mint a múlt héten lezajlott Magyarország-Svédország selejtezőt.
Az AGB Nielsen adatai szerint a csatorna nézettsége az átlagos másfélszeresére ugrott, ezen belül a fiatal felnőtt nézők száma mintegy háromszorosára.
A két félidő között is jelentkeztek különbségek. Az első félidőben nem sokkal a magyar gól után 846 ezren, a második félidő vége felé már csaknem 1 millió 21 ezren nézték egy időben az m1 adását.
“A mérkőzés legizgalmasabb, utolsó negyedórájában pedig a közszolgálati adó nézettsége megelőzte a TV2-ét” – olvasható Cserháti Ágnes kommünikéjében.
A közleményben az is szerepel: általános tapasztalat, hogy elsősorban a labdarúgás iránt elkötelezett közönség választotta az m1-et a találkozó ideje alatt. A férfiak több mint egynegyede ült a képernyő elé.