A hosszú éveken át a Toyota konszernt reklámozó Fiorentina jövőre ismét japán autómárkát reklámozhat a mezén, a korábban a Roma együttesét (is) patronáló Mazda ugyanis lát fantáziát a firenzeiek nyújtotta népszerűsítésben. A lilák a jelenlegi mezszponzorukkal is tárgyalnak, a váltás azonban időszerű.
A Fiorentina futballistái ősszel a karitatív ‘Save the Children’ szervezet jeligéjét hordták mezükön, a két fél közötti szerződés azonban januártól érvényét veszti. A La Gazzetta dello Sport úgy értesült, Firenzében még reménykednek abban, hogy 2011 júniusáig meghosszabbítják a korábbi megállapodást, viszont a Mazdával is elkezdték a tárgyalásokat.
Nem kizárt az „öszvér” megoldás sem: azaz a játékosok mindkét feliratot viselik, míg ősztől csak a japán gyártó felirata maradna a mezeken.