Sport

Az FC Barcelona magyar céggel kötött hosszú távú szerződést

BioTechUSA
BioTechUSA

Szombat délután átgázolt az FC Barcelona a Valladolidon (7-0). A katalánok labdarúgói felszabadult, látványos megoldásokkal teli, extra hatékony támadójátékot mutattak be.  Ezt látta az olimpiai stadion mintegy 44 ezres publikuma. A katalán klub pár beavatott alkalmazottja és néhány magyar újságíró mást is látott. A mérkőzés kezdete előtt nem sokkal történt valami, amiről azt nem állítjuk, hogy extra motivációt jelentett a mesterhármast rúgó Raphinhának vagy éppen a két gólpasszt jegyző Lamine Yamalnak, de az tuti, hogy következő esztendőkben biztosan fokozza majd a teljesítményüket. A történetnek, ráadásul, magyar főszereplői vannak és lesznek is, hosszú távon.

Az egyik, ha nem a legnagyobb magyar családi vállalkozás, a fél világon, egészen pontosan immár több mint száz országban értékesítő BioTechUSA-cégcsoport a térségben, illetve a piacon is egyedülálló együttműködési megállapodást kötött az FC Barcelonával.

A hosszú távú, több évre szóló szerződést magyar részről Lévai Bálint és Lévai Balázs tulajdonosok, illetve Juli Guiu, az FC Barcelona marketingért felelős alelnöke látta el kézjegyével, mintegy 15 perccel a szombati meccs kezdete előtt.

A megállapodás szerint a BioTechUSA a katalánok új, globális sport-táplálékkiegészítő partnere lett, és a következő években világszínvonalú termékeivel látja el a klub legmagasabb szinten teljesítő játékosait, ezzel is hozzájárulva az 5-szörös BL-győztes, 27-szeres spanyol bajnok futballcsapat további sportsikereihez.

A minőségi, jól megtervezett étrend- és hozzá kapcsolódó táplálékkiegészítés játékosaink felkészülésének egyik legfontosabb eleme. A BioTechUSA-val kötött együttműködés pedig garancia arra, hogy e téren is az élmezőnyben versenyezhessünk. Ezzel a megállapodással nem csupán az ágazat egyik vezető vállalata csatlakozik klubunkhoz, hanem arra is lehetőségünk nyílik, hogy játékosaink képességeit új szintre emeljük

– jelentette ki az együttműködés kapcsán Juli Guiu, az FC Barcelona marketingért felelős alelnöke.

De hogy talál rá a világ egyik legnagyobb és legnépszerűbb futballklubja pont egy magyar cégre?

Az elmúlt tíz évben a BioTechUSA akkorára nőtt, hogy a cégcsoport immár a világ több mint száz országában 49 webshoppal, 322 franchise-üzlettel és 4500 B2B partnerrel van jelen. Nem a magyar vállalatcsoport kereste meg az FC Barcelonát, hanem

a katalán klub szeretett volna magának táplálékkiegészítő partnert, és a piac alapos szondázása után talált rá a cégre.

A Barca marketingrészlege idén tavasszal a Linkdinen vette fel a kapcsolatot Tóth Szabolcs marketingigazgatóval, aki azonnal értesítette a BioTechUSA tulajdonosait. Az első beszélgetések után jócskán felgyorsultak az események, mert a Lévai testvérek júniusban már Barcelonában tárgyaltak a klub elöljáróival, akik nem akartak vakrepülésbe kezdeni, kikötötték, hogy mindenképpen látni akarják, a cég hol, milyen körülmények között, milyen minőségszabályozás, garanciák, tisztasági feltételek stb. mellett gyártja a termékeit. A Lévai testvérek meginvitálták őket a szadai gyárba, ahol a Barcelona döntéshozói eltátották a szájukat Európa legmodernebb gyártósorán.

Az FC Barcelona rendkívül körültekintően választja ki globális partnereit, mely egyáltalán nem meglepő, hiszen nincs olyan márka a világon, aki ne szeretne egy, a Föld bármely pontján ismert, több tízmilliós szurkolói és követői bázissal rendelkező, emblematikus klubbal partnerségre lépni. Éppen ezért óriási öröm számunkra, hogy a katalán csapat szakértőinek előzetes elvárásait is messze felülmúlták termékeink prémium minősége és az a know-how, amivel in-house rendelkezünk

– mondta, az együttműködés aláírásakor, Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatója és társtulajdonosa.

Lévai, zárt körben, azt is elmesélte, ahogy az elmúlt évtizedben egyre komolyabb gazdasági eredményeket értek el, úgy tanulták meg, lépésről lépésre, milyen a nemzetközi, professzionális üzleti környezetben mozogni. Így, amikor először megcsörrent a telefon, majd egy lehetséges együttműködésről kezdtek el beszélgetni a Barcelona képviselőivel, ez egyáltalán nem volt idegen helyzet számukra.

„Ami igazán nagy tapasztalat a csapatunknak, hogy, ezek szerint, felnőttünk erre a szintre. Mert az, hogy minket hívtak fel, nem volt véletlen. Nem a telefonkönyvből, ABC-sorrendben nézték ki a cégneveket. Megkeresték azt a vállalatot, amelynek a termékeiben és a csapatában megbízhatnak. Majd, miután meginvitáltam őket Magyarországra és a három vezetőjük eljött Szadára, a látogatás után úgy összegeztek: »Sok táplálékkiegészítő üzemet láttunk már, de ilyet még nem! Ilyen céggel szívesen dolgozunk együtt«. És ezt teljesen őszintén, tiszta szívből mondták. Hasonló értékrendű, emberközpontú, rendkívül közvetlen felet ismertünk meg a Barcelona munkatársaiban. Emiatt és a mindkét fél részről történő elköteleződés miatt jött tető alá ez a szerződés ennyire gyorsan.

Az FC Barcelona egy 5,5 milliárd euró értékűre becsült brand. Ennek a sportvállalkozásnak a legnagyobb értékét a sportolói adják. Ezek a sportolók mostantól BioTechUSA táplálékkiegészítőket esznek. Ez hatalmas büszkeség számunkra. Ezen túlmenően, ami, magyar emberként, különleges a megállapodásunkban, az az, hogy immár önbizalommal elhihetjük, Magyarországról világszínvonalat tudunk csinálni

– fogalmazott Lévai Bálint.

BioTechUSA Már fut az országos óriásplakát-kampány. Fotó: BioTechUSA

A Barcelona módszertana is Magyarországra költözik 

A 24.hu kérdésére az FC Barcelona megerősítette, hogy a futballcsapat mezszponzorációja nem része a megállapodásnak. Ellenben, a szerződés szerint, a katalán klub

  • digitális csatornáin növeli a BioTechUSA márka ismertségét,
  • a magyar vállalkozás az FC Barcelona férfi és a női első csapatának labdarúgóival is összekapcsolhatja a nevét, például grafikai és audiovizuális tartalmat készíthet velük (ez már látható a megállapodás aláírásának pillanatában itthon induló, országos óriásplakát-kampányon, lásd a fotón),
  • a partnerség a klub többi szakosztályára,
  • továbbá közös kutatásra, oktatásra és tudásátadásra is kiterjed.

Utóbbi jegyében a két márka minden évben közösen publikál majd egy nyilvánosan elérhető tanulmányt, amely a katalán sportklub szakértőinek és orvosi stábjának véleményével is kiegészülve értékeli a BioTechUSA cégcsoport bizonyos táplálékkiegészítőinek sportteljesítményre gyakorolt hatásait.

A szerződés, ráadásul, nem csak az FC Barcelona és a BioTechUSA érdekeit, céljait szolgálja. A jövőben a katalán klub szakértői – a BioTechUSA sport-táplálékkiegészítő specialistáival kiegészülve – előadássorozat keretében hozzák el a Barcelona módszertanát a magyar élsport szakemberei számára.

A spanyol utat és a cikk megjelenését a BioTechUSA támogatta.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik