Szombat hajnalban ugyanis egy komolyabb tűzeset volt a városban, ami miatt a teljes környéken megszűnt az áramszolgáltatás, ezért nehézségekkel küzdött a TCR International Series németországi hétvégéje Oscherslebenben.
A pályán generátorokkal pótolták az áramot, így viszont módosult az időterv, a TCR-időmérőig minden jelentősebb csúszással indul. Ha ez még nem volna elég, mindkét szabadedzést, majd az időmérőt is megszakították piros zászlóval, de a M1RA és a Zengő versenyzői sem muzsákaltak túl jól.
A hétvégére módosították a sorozatban induló modellek minimális versenysúlyait, a Hungaroringen a M1RA révén taroló Honda kivételével lényegében mindenki 20 kilós könnyítést kapott, a Honda viszont csak tízet, hogy így csökkentsék a gumik és a fékek kopását. Ennek, illetve az előző hétvégén megszerezett pontok alapján kiosztott sikersúlyoknak köszönhetően a pontversenyt vezető Tassi Attila autója 90 kilóval volt nehezebb mint a mezőny legkönnyebb autójához képestt – ez egyébként a zengős KIA.
Talán nem is csoda így, hogy Tassi lemaradt a Q2-ről, igaz csupán egyetlen hellyel, 7 századdal maradt le a továbbjutásról, a M1RA másik pilótája, Roberto Colciago nyolcadik lett.