Sport

Simicska fellélegezhet, nem hátrál ki a Veszprém mögül az MVM

Befejeződtek a tárgyalások az MVM Zrt.-vel, mely a továbbiakban is névadó szponzorként támogatja a kézilabdaklubot - jelentette be Kálomista Gábor társelnök.
Korábban a témában:

Mint arról korábban hírt adtunk, felmerült, hogy az MKB után az MVM is kiszállhat a Veszprémből, méghozzá az Orbán-Simicska háború következményeként.

A klubnak döntenie kell, hogy a miniszterelnök Orbán Viktor, vagy a dúsgazdag vállalkozó, Simicska Lajos mellé áll, mert amióta ők ketten látványosan összekülönböztek, azóta az állami vállalatok kezdenek kihátrálni a klub mögül –

nyilatkozott a Blikknek szeptemberben egy neve elhallgatását kérő informátor.

A döntés megszületett, az MVM marad névadó szponzor, ami financiálisan is nagy segítség a magyar csapatnak, hisz a villamos művek eddig évi 400 millió forinttal támogatták a tavalyi BL-döntős együttest

Kálomista Gábor szerint a klub számára az volt a legfontosabb, hogy a csapat körül minden megnyugtatóan rendeződjön, s ne legyen több financiális kérdés.

A klub három éve abszolút biztos lábakon áll, tevékenysége teljesen áttekinthető, a Zrt. korrekt működést biztosít a csapatnak. Ezt a továbbiakban is szeretnénk megőrizni, ez volt a klubvezetés és a részvénytársaság vezetésének az egyik legfontosabb feladata, melynek végére ma pont került –

hangsúlyozta Kálomista, aki úgy véli, ezzel a lépéssel megnyílik az út újabb szponzorok bevonására, s a közvélemény és az eddigi támogatók számára jelzik, hogy a pletykákkal ellentétben támogathatják a Veszprémet.

A Veszprém nem kegyvesztett, hanem építkezik, s megy előre a maga útján a kijelölt célok elérésére.

Kálomista Gábor a vehirsport.hu-nak arról is beszélt, hogy a gárda megállapodott a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal arról, hogy a jövőben a Balaton is felkerül a játékosok mezére.

Reményeik szerint már a Kiel elleni, szombati BL-meccsen látható lesz a “magyar tenger” a mezeken.

Azt gondoljuk, hogy egy ilyen reklámfelület kihasználása a csapat és az ország, így a Balaton térségének érdeke is – mondta az interjúban Kálomista Gábor.

A mérkőzéseink kivétel nélkül képernyőn vannak, olyan helyeken játszunk a kontinensen, ahol cél lehet a Balaton népszerűsítése. A legutóbbi Final Four döntőjét több mint 110 ország közvetítette, és 130 millión emberhez jutott el, így úgy gondolom, az NFM jó döntést hozott a megállapodással.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.