Hévégén az argentin üdülővárosban, Termas De Rió Hondóban rajtol a Túraautó világbajnokság 2015-ös idénye. A versenyévad 12 futamból áll november 20-22-én Katarban záródik, de közben jár a mezőny Marokkóban, Magyarországon, Németországban, Oroszországban, Szlovákiában, Franciaországban és Portugáliában, Japánban, Kínában és Thaiföldön is.
Michelisz Norbert végre tesztelhetett is az évad előtt és eléggé elszánt
Fotó: europress
Ehhez a világkörüli úthoz, a személyzet béréhez, az alkatrészek pótlásához kell a temérdek pénz, de a szponzorok – főtámogató a MOL-csoport – hálásak, mert Michelisz Norbert olyan személyiség és olyan eredményeket szállít, hogy reklámértékben többszörösen megtérül a befektetés.
Argantinában a 4,8 km hosszú versenypályán, 20 régi és új csapat és pilóta, négy gyártó versenyautói várják a rajtot. A Citroen C-Elysée öt, a LADA Vesta három, a Chevrolet RML Cruze hat és a HONDA Civic öt autóval versenyez, utóbbi között Michelisz Norbert és a Zengő Motorsport.
Az új szabályok lehetővé teszik, hogy idén újra versenyben legyen Michelisz Norbert a Yokohama Drivers’ Trophy-ért, amit 2012-ben egyszer már elnyert, de ahogy honlapján fogalmazott – “Idén nem Yokohama Kupát akarok nyerni”.
„Nagyon vártam már, hogy elkezdődjön a szezon. Bár többet vezettem a holtszezonban, mint az elmúlt években, egy versenyhétvége hangulata már hiányzik. A legutóbbi teszteredményekből látszik, hogy a Citroenekkel nehéz lesz felvenni a versenyt, ugyanis még mindig egy lépéssel a mezőny előtt járnak. A tavalyi jó eredmények után, azonban bizakodhatunk Argentína előtt. Az autó fejlődött a tél folyamán ráadásul, ami összességében javít a helyzetünkön. Mindent összevetve az első öt közé várom magunkat, ami kis szerencsével jelenthet majd dobogós helyezést valamelyik futamon Argentínában” – mondta a már két napja a helyszínre érkező Michelisz Norbert.