A tárgyalások tényét maga az érintett erősítette meg a bama.hu oldalon. “Mivel a megbeszélések jelenleg is zajlanak, nem tudok konkrétumokkal szolgálni, de belátható időn belül valószínűleg lesz döntés. Nem látok bele a japán vezetők fejébe, de valószínűleg az elmúlt két év teljesítménye, a tavalyi futamgyőzelmem Japánban, és az idei szezon kiegyensúlyozott produkciója keltette fel az érdeklődésüket” – mondta Michelisz Norbert.
Michelisz Norbertnek hatalmas előrelépést jelentene a gyári szerződés – minden téren
Fotó: MTI
A Zengő Motorsport versenyzőjének privát Hondáját a gyári hondás Tiago Monteiro mindössze öt ponttal előzi meg (174), a szintén gyári hondás Gabriele Tarquini (167) viszont már Michelisz mögött van két ponttal, csakúgy, mint a hozzá hasonlóan privát csapatban versenyző Mehdi Bennani (85).
A még mindig csak 30 éves pilóta gyári szerződése számos előnnyel jár. Az nyilván fájna, hogy el kellene hagynia az őt felkaroló Zengő Motorsportot, de ezt tán kárpótolja, hogy jelentősen megnőne a tesztlehetőségek száma, a Honda fejlesztéseit is azonnal megkapná és végül, de nem mellékesen az éves fizetése nagyságrendileg elérné a 250 ezer eurót