Az Olimpiai Park területén található Anya Rezidencia a P&G „Köszi Anyu!” kampányának leghangsúlyosabb eleme, ahol a különböző szolgáltatásokkal és kényeztető kezelésekkel szeretne a vállalat köszönetet mondani az édesanyáknak kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért, mellyel a világ legjobb sportolóit felnevelték.
A P&G Anya Rezidencia megnyitó ünnepségén a „Köszi Anyu!” program nagykövetei is részt vettek, köztük a Tide nagyköveteként induló amerikai Nick Goepper, vagy a Pampers kampányarcaként versenyző orosz Oksana Domina, valamint a kétszeres aranyérmes olimpikon és anya, Rosi Mittermaier, aki a Gillette arcaként ringbe szálló német Felix Neureuther édesanyja.
„A P&G márkák nem csupán az Olimpiai Játékok helyszínén, hanem a mindennapokban is segítik az édesanyákat” – mondta Phil Duncan, a P&G nemzetközi képviselője, aki köszöntötte az édesanyákat és családjukat a P&G Anya Rezidencia megnyitóján. „Amikor egy elhivatott sportolóra tekintünk, azt a sikerekhez vezető, hosszú utat is látjuk, amelyen édesanyja kísérte őt végig, ezért is tartjuk fontosnak, hogy a sportolók mellett édesanyjuk előtt is tisztelegjünk.”
A P&G Anya Rezidenciája „otthont teremt, távol az otthontól”, amely a Szocsi Téli Olimpiai Játékok alatt közel 1200 órányi kényeztető szolgáltatással várja az édesanyákat és családjukat.
Nick Goepper, az amerikai olimpiai csapat tagja, az elsők között próbálhatta ki a P&G Anya Rezidencia kényeztető szolgáltatásait: „Büszke vagyok arra, hogy én is a P&G sportolók családjának tagja lehetek; nem csak azért, mert édesanyámmal együtt olyan P&G márkák hűséges vásárlói vagyunk, mint például a Tide, hanem azért is, mert a vállalat jóvoltából édesanyám elkísérhetett Szocsiba. Nagyon sokat jelent nekem, hogy a P&G gondoskodik az édesanyámról az Anya Rezidencián, és szolgáltatásaival kényezteti őt, amíg Szocsiban vagyunk. Sokat segít, hogy az édesanyám is itt szurkolhat nekem, így teljes erővel a versenyre tudok majd koncentrálni.”
„A P&G Anya Rezidenciája valóban otthont teremt, távol az otthonomtól. Alig várom már, hogy a világ minden tájáról érkező édesanyával találkozhassak” – mondta Rosi Mittermaier, kétszeres aranyérmes olimpikon. „Csodálatosnak tartom, amit a Gillette és a többi P&G márka tesz a családokért.”
„A P&G elsődleges feladata, hogy mindennapi termékeivel kiszolgálja az édesanyákat és családjukat” – mondta Lada Kudrova, a P&G marketing igazgatója, aki szintén részt vett a P&G Anya Rezidencia megnyitóján. „Ezért a Szocsi Téli Olimpiai Játékok alatt nagy hangsúlyt fektetünk az édesanyák és családjuk kényelmére és igyekszünk kiszolgálni őket.”
A P&G „Köszi Anyu!” kampányát tavaly októberben indította útjára a „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” című videó sorozatával, amely az édesanyák szemszögéből mutatja be a sportolók életútját, történeteiket. Ezt követően a vállalat bemutatta új, „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő reklámfilmjét, amely a vállalat 2012. évi Londoni Olimpiai Játékokon debütáló „Best Job” filmjének folytatása. Az új film – amely mára már több mint 28 milliós nézettséggel büszkélkedik – köszönetet mond az édesanyáknak a gyerekeiknek nyújtott támogatásért, bátorításért, és a küzdeni akarásra tanításért.
A vállalat a Szocsi Téli Olimpiai kampányában folytatja a sorozatot és további 28 filmmel tiszteleg a sportolók és az édesanyák előtt. A sorozat videói a P&G YouTubeoldalán tekinthetőek meg.
A „Köszi Anyu!” kampány számtalan csatornán és üzletben kel életre, ahol az Olimpia logójával ellátott termékeken keresztül is bemutatkozik. (x)