Az F1-es BMW istállónál négy, a Renault-nál egy szezont húzott le Kubica. A 2011-es szezonban viszont már nem tudott rajthoz állni, mivel februárban a Ronde di Andora raliversenyen Skodájával a szalagkorlátnak csapódott, az pedig felnyársalta az autót. Kubicát életveszélyes sérülésekkel szállították kórházba, és sokáig úgy tűnt, amputálni kell a karját, de szerencsére erre nem került sor.
Kubica minden évben elmondta, szeretne visszatérni a Forma-1-be, erre azonban minimális az esély, és a német túraautó-bajnokságban sem kapott ülést, így továbbra is a raliban próbálkozik. Idén az Európa-bajnokságon versenyez, de a Kanári-szigeteken majdnem megint tragédia történt.
Egy kanyarban ugyanis megint kisodródott, ezúttal egy Citroen volánja mögött, és ismét a szalagkorlát állította meg, mely ezúttal megfogta a kocsit. Épp ennek köszönheti Kubica, hogy nem zuhantak a szakadékba…