A piscói táborból ugyanoda visszavezető hurokban a szervezők „szelídebb” dűnéket ígérnek, ahol mindenki kitapasztalhatja a megfelelő beállításokat, de a homoklapátokra is szükség lehet. Az összekötő szakasz 85, a mért pedig 242 kilométeres.
Helyi idő szerint nem sokkal dél előtt indult el a szelektíven a Sebestyén Sándor – Bognár József kettős, akik ígéretük szerint megfontoltan fognak menni, hiszen terveik szerint a végsőkig versenyben szeretnének maradni.
A Pócsik László – Farkas Nándor – Szaller Zoltán trió a másiknál 400 kilóval nehezebb Land Cruisert, az Uniqa Safety Cart hajtja végig a dűnesoron. A hátvédautó pilótája előzetesen annyit mondott: azt gondolja, hogy a szervezők okosan építették fel a szakaszokat és vasárnap még „nem lesz dráma”. Úgy tippelt, hogy minden nap egy picivel lesz nehezebb az út a negyedik napig.
Pócsik László ugyanakkor azt is megjegyezte: nem érdemes jósolgatni, mert a Dakar tipikusan a kiszámíthatatlanságáról híres, „bármelyik pillanatban lehet probléma egy addig harmonikusan működő egységben, úgyhogy majd nyugtával a napot”.