A magyar pilóta örülhetett is meg nem is az időmérőt követően Curitibában, mivel a 10. legjobb időt érte el, ezért az első futamon csak ebből a pozícióból rajtolhatott, míg a másodikon a fordított sorrend miatt az első helyről vághatott neki a 16 körnek.
Michelisz az első futamon Oriolával folyamatosan a kilencedik helyért harcolt, végül sikerült is megszereznie, vagyis egy pozíciót javított a rajthoz képest. A Zengő Motorsport természetesen a második versenyben bízott, ugyanis a BMW remekül teljesít az állórajtnál, főleg ha a narancs-fekete gép a legjobb kockából indulhat el.
Michelisz, Coronel, Tarquini volt az első három sorrendje az első kanyar után, majd a magyar pilóta szépen tartotta előnyét. A harmadik körben Coronel lemaradt, mivel többet volt a füvön mint a pályán, a Chevyk pedig szépen lassan feljöttek a harmadik helyig: vonatként összekapcsolódva masíroztak át a mezőnyön.
Közben Tarquini szorongatta Micheliszt, aki hiába küzdött, nem tudott leszakadni az üldözőitől, ugyanis egy kicsúszás miatt a negyedik kör végén beküldték a biztonsági autót, és csak a hatodik kör végén vették le a pályáról. A magyar versenyző nem jött ki jól ebből az esetből, ugyanis szorosan a nyakában lihegett az olasz rivális, valamint mindhárom szélvészgyors Chevrolet is: a papírforma szerint a célegyenes végén mind a négyen be is fértek Michelisz elé, aki így az ötödik pozícióba csúszott vissza.
Az utolsó körre az olaszt szendvicsbe fogták a Chevyk: Huff és Menu elől, Tarquini középen, Muller hátul, míg Michelisz ötödikként figyelte a fejleményeket. Mivel ebben a sorrendben intették le őket, így a magyar pilóta mindkét futamot pontszerző helyen fejezte be.