A világ egyik legmodernebb pályáján, az aragoni ringen folytatódott ezen a hétvégén a Superbike világbajnokság, melynek Superstock 1000-es sorozatában versenyez Győrfi Alen.
A MetalCom-Adrenalin H-Moto Team motorosát már a reggeli warm up alatt „megviccelte” a technika ördöge – az akkumulátor sarujának meghibásodása miatt egy kört sem tudott teljesíteni -, így anélkül vágott neki a 22 éves versenyző a 12 körös futamnak, hogy a motor és az abroncsok beállítását ellenőrizni tudták volna. Ennek ellenére sikerült a bravúr, és Alen a 2 pontot érő 14. helyen fejezte be a futamot, és összetettben is feljött a 14. pozícióba.
„Amíg tegnap szinte elolvadtunk a hőségtől az időmérőn, addig ma a futam alatt mindössze húsz fok volt. Éppen ezért lett volna fontos, hogy reggel lepróbálhassuk, milyen guminyomás a legideálisabb a megváltozott körülményekhez, ám ez a már említett technikai gond miatt elmaradt. A rajtom ettől függetlenül jó volt, hisz a 17.-ről egészen a 12. helyig feljöttem, és már az első körömben megjavítottam hat tizeddel az addigi legjobb köridőmet. Sajnos azonban a gumik elkezdtek túlhevülni, és a negyedik körtől kezdve folyamatosan csúszkált a Honda hátulja, valamint nem tudtam rendesen kigyorsítani. Ettől kezdve csak egy cél lebegett előttem, hogy valahogy pontszerzőként befejezzem a versenyt” – mondta Győrfi a futam után.
A korábbi Európa-bajnok bízik abban, hogy a július 22-i, szinte hazai versenyének számító brnó-i viadalon problémamentesen bizonyíthat majd a remélhetőleg szép számú magyar közönségnek.