Az istálló a 125 köbcentiméteres géposztályt 2012-től felváltó Moto3-ban indul majd, melyben négyütemű 250 kcm-es erőforrással ellátott versenygépek küzdenek majd egymással.
A régóta Magyarországon élő Stefano Favaro – Talmácsi Gábor korábbi menedzsere – alapította a Faster Management LLC-t, amely nemzetközi összefogással az utóbbi másfél évben keményen dolgozott a projekten. A motorra még sok fejlesztés vár, igaz a tesztelések során kitűnő eredményeket produkált. Favaro a Caretta Technology Racing Team névadó szponzorával, Eros Carettával karöltve hozta létre a csapatot, a versenygép létrehozásában pedig a híres olasz mérnök, Franco Moro segédkezett.
A MotoGP-t rendező Dorna Sports áldását adta a kísérletre, vagyis az istálló megkapta a jövő évi rajtengedélyt. Alessio Cappellara és Sebestyén Péter lesz a két versenyző.
Franco Moro: „Az elmúlt másfél évben olyan szinthez érkeztünk a projektben, ami azt mutatja, hogy jó irányban haladunk. A Moto3 egy új kategória, amelyet az Alpok-Adria Bajnokságban indítottak együtt a 125 köbcentis kategóriával közös értékelésben. Eddig néhány ilyen kategóriájú motor szerepelt a vers enyen, a mi motorunk pedig megnyerte a bajnokságot és az összesített kategóriában második lett. Nagyon elégedett vagyok ezzel az eredménnyel, de a legnagyobb kihívásnak mindenképpen azt tartanám, ha jövõre a VB-n ütõképes lenne a motor.”
Eros Caretta: „Már régóta benne vagyok a MotoGP világában, de nagyon megörültem, mikor láttam, hogy Stefano és Franco milyen projektbe vágott bele. Nagyon tetszett az ötlet és a hozzáállásuk, így úgy döntöttem, én is beszállok. Remekül mûködik az új motor, remélem, meg tudjuk mutatni jövõre a MotoGP-ben, hogy mire vagyunk képesek. Stefanoval üzleti kapcsolatban is állunk, hiszen a cégem, a Caretta Technology tevékenységét Magyarországra is kiterjesztem, melyben egy teljesen új technológiával újrahasznosítjuk az autó, motor, kamion és teherautógumikat. Cégem másik tevékenysége, hogy versenymotorokhoz gyártunk és fejlesztünk alkatrészeket, í gy emiatt is nagyon jó lehetõség számunkra a Sherco MR3 GP11 projektben való részvétel.”
Roberto Favaro: „A projektben én sportigazgatóként veszek részt, de Sebestyén Petinek továbbra is a menedzsere maradok. Nagyon várom már a folytatást, úgy néz ki, hogy a spanyol bajnokság utolsó két futamán novemberben rajthoz állhat Peti az új Sherco motorral. Remélem, ott a kételkedõknek is be tudjuk bizonyítani, hogy Peti nagyon jó versenyzõ és van keresnivalója a MotoGP-ben.”