Az 1. futam második helyével a tarsolyában Michelisz a 6. helyről indult az esőben kezdődő második futamon. A magyar pilóta vehemensen vetette magát versenybe, és a célegyenes végén nekiment az előtte haladó BMW-nek, majd a kanyar kezdetén eltalálta Poulsent is, és összetörte az autót.
A karambol a nézők szemszögéből
A magyar fiú szerencséjére a Hungaroringen leszakadt az ég, és az özönvíz miatt félbeszakították a futamot. Az autókra felkerültek az esőgumik, közben a Zengő Dension Team eszeveszetten próbálta versenyképes állapotba hozni a hiányos orrú BMW-t.
Bő félórás szünet után indult újra a futam, az össze-vissza ragasztgatott Michelisz-féle BMW-vel a mezőny végéről rajtolt. A vizes aszfalton sok volt a kisebb-nagyobb karambol, sokan kiestek.
Yvan Müller és Robert Huff révén kettős Chavrolet-siker született, Michelisz 15. helye mellé megfutotta a leggyorsabb kört.
“Mindenekelőtt szeretném megköszönni a szurkolóknak, hogy ilyen sokan kilátogattak a Hungaroringre, fantasztikus volt több tízezer ember előtt versenyezni. – mondta a magyar pilóta. – Az első futam álomszerűen alakult, menet közben még az is megfordult a fejemben, hogy akár meg is nyerhetem a versenyt, de végül próbáltam inkább spórolni a gumikkal, mert ez a második hely is nagyszerű eredmény. A második rajt után az első kanyar előtt nagyon hirtelen és nagyon korán fékezett az előttem haladó, próbáltam kikerülni, de miután kicsúsztam a fűre, már nem tudtam úgy lefékezni, hogy elkerüljem az ütközést. Sajnálom, hogy így alakult, mert a start ugyanolyan jó volt, mint az első futamon.”
1. Yvan Muller (francia, Chevrolet) 59:02.507 perc
2. Robert Huff (brit, Chevrolet) 3.631 mp hátrány
3. Gabriele Tarquini (olasz, Seat) 10.106 mp h.
…15. Michelisz Norbert (BMW) 1 kör hátrány