A BMW 320 TC-t vezető versenyző harmadszor szerepel majd Monzában: 2008-ban a SEAT Leon EuroCup hétvégéjén harcolta ki élete első WTCC vendégszereplését, 2010-ben pedig már a világbajnokság állandó résztvevőjeként az olaszországi futamon lett először a legjobb újonc versenyző.
Három héttel ezelőtt Michelisz egy hetedik és egy nyolcadik helyet szerzett élete első BMW-s versenyhétvégéjén a belgiumi Zolderben, a privát versenyzők számára kiírt Yokohama Drivers’ Trophyban viszont a hétvége összesítése alapján a legtöbb pontot gyűjtötte.
„Minden pályán fontosak azok a szakaszok, amelyeket viszonylag hosszú egyenesek követnek, és Monzában kivétel nélkül ilyen kanyarokkal találkozunk. Ráadásul a középső részen iszonyú trükkös a két Lesmo, amit az ember ránézésre nem is tud teljesen felmérni, de amikor odaér, rájön, hogy mennyire nehéz megfelelően beállítani az autót.
Törekedni kell a jó végsebességre, de a kanyarokban stabilnak kell maradnia az autónak. Ilyen szempontból a monzai pálya óriási kihívás versenyzőnek és mérnöknek egyaránt” – szólt az esélyekről a magyar pilóta.