“Mind a hat bajnoki futamon indulok, már alig várom az egri rajtot – mondta az MTI-nek ifj. Tóth a szerdai sajtótájékoztatóján. – Azért gondolom, hogy nagy harc lesz, mert a Super 2000-es versenyautók, amelyek közül négy is felvonul az ob-n, nagyon erősek és ráadásul a Mitsubishik is pokoli jók.”
A pilóta elmondta, hogy a fehér-piros-kék színekben pompázó Peugeot 207 Super 2000-es alapos átalakításon esett át: többek között a motor jóval erősebb lett, és a futóművet, valamint a súlypontelosztását is átdolgozták. A végsebessége meghaladja a 170 km/órát, és a kanyarokban Tóth szerint elképesztő manőverekre képes.
“Úgy gondolom, hallatlanul izgalmas bajnokság lesz, benne a nagyszerű szeptemberi pécsi IRC-futammal, amely egy mini-világbajnokságnak is beillik” – mondta ifj. Tóth.
Az ob nyitóversenyén, az Eger-ralin jövő szombaton és vasárnap 11 gyorsasági szakaszt bonyolítanak le, melyeknek 163,2 km az össztávja, a viadal teljes hossza pedig 449,90 km lesz.