Az első, 14 körös verseny félidejéhez érve a magyar tehetség kényelmes előnyt autózott ki a mögötte haladóval szemben, a nyolcadik helyen haladt. Az utolsó körben a kilencedik helyen versenyző Poulsen támadni kezdte a magyar versenyzőt, azonban kísérlete nem járt sikerrel, így a második versenyt az élről kezdhette a Zengő-Dension Team versenyzője (+4 pont). Az első versenyt Menu nyerte Farfus és Muller előtt.
A második, szintén 14 körös futam állórajtját Michelisz Norbert jól kapta el, azonban a mögötte autózó Priaulx átvette a vezetést. A Zengő-Dension Team pilótája műszaki problémával vágott neki a versenynek, miután az első futam végén meghibásodott a turbószenzor, amit az idő rövidsége miatt nem sikerült kicserélni a szünetben.
A hatodik körben Monteiro kikísérte a pályáról Micheliszt, aki így a hetedik helyre csúszott vissza. Monteirót az agresszív vezetési stílusáért boxutca-áthajtásos büntetésre ítélték.
A futam félidejéhez érve az élen nagy előnnyel Priaulx vezetett, őt Farfus és Muller követte. A Zengő-Dension Team pilótája a nyolcadik helyen autózott, amikor Tarquini és Huff is támadni kezdte, azonban Michelisz Norbert sikerrel védte meg pozícióját.
Két körrel a leintés előtt először Huff, majd Tarquini is meglökte a magyar versenyzőt, aki így a 11. helyre csúszott vissza. A versenyt végül magabiztos győzelemmel Priaulx nyerte, őt Farfus és Muller követte.
A világbajnokságot továbbra is Yvan Muller vezeti, míg a magyar tehetség 46 pontjával feljött a tizedik helyre, valamint ismét átvette a vezetést az újoncok számára megrendezett Rookie Challengen.
A világbajnoki sorozat legközelebb utolsó európai állomásán, szeptember 18-19-én a spanyolországi Valenciában folytatódik.